6 juli / en månad sedan

Hej,
I dag är det sen 6 juli och det har redan gått en hel månad sen jag fyllde år. Helt sjukt hur snabbt tiden går! Känns som det inte var alls länge sen jag fyllde 17, gick ut första året på gymnasiet och började sommarjobba. Men faktum är att jag endast har tre dagar kvar att jobba innan jag också får lov! Det kommer bli underbart skönt och välbehövligt, men samtidigt kommer jag sakna jobbet, personalen och barnen oerhört mycket!

Påtal om jobbet så har jag haft en lugn och skön dag i dag. Började redan 06.30. Vid den tiden är inte barnen speciellt pigga på att hitta på något bus, vilket är skönt! Eftersom jag började så tidigt slutade jag också tidigt, närmare bestämt halv ett. Då cyklade jag ner till resecentrum för att möta upp Celeste. Med henne har jag spenderat ungefär hela dagen. Alltså en helt perfekt dag!

Nu ska jag sätta på en virussökning på min dator, mitt norton har inte fungerat på jättelänge, men nu har jag äntligen fixat det efter en hel del krångel, hårslit och svordomar. Datorer är inte min starka sida, och jag ska bara ha datorämnen på IV-valen, lycka till!

Lite mer uppdateringar kommer lite senare, om träning och sånt, om inte virussökningen tar för lång tid!


Henrietta ♥


Kommentarer
Postat av: Henrietta

<3!!

2010-07-08 @ 01:35:48
URL: http://rettish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0