1 juni / good morning

God morgon!

Klockan är åtta och jag gick upp för en kvart sen ungefär. I dag har vi sov morgon igen, fast denna gång enda till tjugo över tio. Jätteskönt att få sova lite längre, speciellt när jag och mamma fastnade på nelly.com till klockan halv tolv i går.
Jag har som sagt nästan precis gått upp ur sängen, sitter med mjukis-kläder på mig, en kopp kaffe brevid mig och mackor. Jag behöver inte åka hemifrån förens ungefär två timmar, skönt då slipper jag stressa!
I dag har vi endast två lektioner (pga en inställd lektion). Börjar med foto och har sedan tre timmars håltimme och sedan företagsekonomi.
Nu ska jag återgå till min frukost och sedan gå ut på en promenad med min vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0