12 juni 2010

Fy fan va de är bra, fy fan va de är bra! För de har tagit studenten, för de har tagit studenten, för de har tagit studeeenteeeen fy fan va de är bra!
Grattis min älskade bror Markus och Grattis min "låtsasbror" John till studenten!

Gårdagen var fullspäckad, därav inget blogginlägg. Började med min egen avslutning som jag var på i ungefär en halvtimma, sedan drog jag mig hem och vidare till min brors skola. Där sprang han och många andra glada studenter ut! Är jätteavundsjuk och kan knappt vänta de två år jag har kvar (kanske tre?). Studenterna drog sen in till stan på flak och vrålade. Jag åkte hem och chillade. Framemot halv sju drog jag och min bror vidare, han till krogen och jag till Issa. Där spenderade jag en stund (läs till halv tio) innan jag åkte hem och käkade kebabtallrik.
Denna dagen är oplanerad till nittionio procent.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Härlig blogg! :)

Vill bara kolla in och önska en fin söndag! :) Och fråga om allt är bra med dig..? ;-)



kramis!

xx http://www.cajsa1.webblogg.se

2010-06-13 @ 11:52:59
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0