15 juni / andra dagen

Hej!
Är nyss hemkommen från min andra dag på sommarjobbet. Jag jobbar som jag skrivit tidigare på ett fritids inne i stan. Lika som jag var i går är jag i dag dödstrött! Det tar på kroppen att springa runt och leka, eller ja jobba hela dagarna. Eftersom jag jobbar på ett fritids så får jag betalt för att "leka" hela dagarna, såklart så måste jag hålla koll på barnen osv också! Mitt schema är inte samma varje dag, denna vecka ser det ut såhär:

måndag 9 -16
tisdag 9 – 15
onsdag 10 – 17:30 = vi ska till valla och kolla på djur och leka i den stora lekparken som finns där
torsdag 10 -15
fredag 11:45 – 17:45

Nog om jobbet, nu ska jag kolla buss, fixa i ordning lite, sen ska jag in till stan och träffa Cassandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0