2 juni / sommartider

Hej!
Jag har för ett tag sen kommit hem från skolan. Gick bara till klockan 12.40 i dag, men jag stannade i skolan för att äta lunch. Dagen har varit totalt onödig, har spelat spel eller kollat på film på alla tre lektioner vi hade i dag. Synd att jag inte visste det för då hade jag banne mig stannat hemma. 
Nu ska jag ta tag i lite pluggade innan mamma kommer och hämtar mig och min bror. Vi ska åka till stan och kolla på kostym till honom eftersom han tar stundenten. Klockan 16.00 ska jag på möte angående mitt sommarjobb som jag har fått. På tal om det så fick jag mina tider jag ska jobba under veckorna 24-27 nu. Börjar klockan 06.30 vissa dagar och någon börjar jag 13.45. Snacka om blandade tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0