28 juni / Mr Sandman

Hej,

Har hela kvällen planerat att dra mig till sängen innan klockan är tio, får se hur det lyckas med tanke på att klockan är nio minuter i tio. Har inte ens gjort mig klar för natten, så egentligen borde jag inte sitta här. Men nu har jag bestämt mig för en uppdatering.

Sedan jag bloggade sist har massor hänt. Har träffat min underbara Celeste som bott i USA i ett helt år! Otroligt att jag klarade mig genom det året. Det är nu när jag träffat henne igen som jag börjar undra vad jag har gjort för att förtjäna en sån underbar vän!

Jag har självklart också jobbat, roligt! Jag tycker faktiskt väldigt mycket om mitt sommarjobb, önskar nästan att det var min riktiga arbetsplats. Men än är det många år kvar i skolan och jag kan knappt vänta efter att mer kunskap ska bankas in i mitt huvud. Eller jo där ljög jag lite, sommarlov är ju förjädra skönt och välbehövligt!

Veckan som är kvar ser ut så här:
Jobb:
Tisdag 9 – 15
Onsdag 10 -17:30       
Torsdag 6:30 -11:30
Fredag 11:30 - 16:45

Sedan ska jag även hinna med någon fika med vänner, bad och mycket mer skoj!

(Att hinna krypa i sängen innan tio är redan kört...)


JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: GunvalD

LOOOOOOVIE, you are too good to be true! HUR KUL som helst att träffa dig igen, det finns ingen bättre <3 love u always

2010-06-29 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0