8 juni / trött

Dagen har varit helt okej. Började med foto, som jag gick på i onödan eftersom vi var tvugna att ha med "digitala" bilder i vår "redovisning", vilket jag hade missat. Istället ska jag till skolan klockan tio i morgon och visa min lärare albumet och sedan åka hem igen! Ganska ovärt egentligen. Drog mig ner på stan en stund, hem och gjorde pannkakor, tillbaka till skolan för betygsnack i företagsekonomi och lämna in nycklar. Sedan dess har jag skrivit ut de där jäkla digitala bilderna, fixat en sak och blivit trött som aldrig förr.

Nu ska jag i alla fall hämta lite kaffe, sen har jag ingen aning om vad som händer!


Älskling, JAG SAKNAR DIG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0