Hey, Soul Sister

Nu är jag hemma från stan. Blev inget till mig, men en hel del annat till min bror! Kostym, skjorta, slips, näsduk och skor! Dyrt är nog det minsta man kan säga, men man tar ju bara studenten en gång i livet!

Jag ska egentligen plugga, men jag lyckas av någon konstig anledning hitta nya grejer som jag måste göra innan. Det är väldigt konstig det där. Men dit jag tänkte komma är att vill tipsa om en jättebra blogg och tävling. Har ni hört om Lindas sminkblogg någon gång? Det är i alla fall en make-up artist som bor och jobbar på make up store här i linköping. Hon är jätteduktig på sminkningar och hon inspirerar mig verkligen! Linda har en tävling i hennes blogg där man kan vinna en goodiebag! Utlottningen sker på söndag, vilket betyder att det skulle passa perfekt om jag vann det, jag fyller ju faktiskt år på söndag!

Men nu = PLUGGA

(klicka på bilden för att komma till inlägget och var med och tävla)


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Men gud vad gullig du är! Ska kila in på Stadium och kolla då:)

2010-06-03 @ 17:16:41
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0