All I Ever Wanted

Har precis duschat, borstat tänderna och sådant så nu är det bara sängen som saknas! Men den får vänta en stund, känns inte direkt så lockande eftersom jag vet att jag måste läsa min engelska bok och den kommer verkligen ligga och dra sig till mig, inte vad jag har lust med direkt!
Istället sitter jag och pratar med Celeste på msn, känns ganska uttjatande att skriva att jag saknar henne så mycket, men det är sanningen och den ska man väl skriva. Så nu kommer det en gång till: Jag saknar ihjäl mig efter en underbar Celeste ♥


evelina kan inte vara seriös på kort men det står en jäkligt snygg brud i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Celeste

haha vem äre som inte kan vara seriös på kort här egentligen ;D Du ska veta att jag saknar dig MER än nånsin, den dagen vi sitter o har picknick med varsin Gunvald-jacka på oss, dendagen kommer vara oförklarlig. u are the prettiest <3

2010-03-22 @ 16:17:04
URL: http://c-fly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0