Bildbomb

Yees Isabell , när jag skrev bilderna från stockholm så tänker jag även på våran stockholmsresa, hihi! Men det får bli i ett annat inlägg, det är så himla många så jag måste välja ut några, det är därför de inte har kommit upp än! Men nu en bildbomb från i måndags och stockholmsresan med klassen:



Bild 1: En trött Evelina på bussen på väg till Stockholm ungefär klockan halv åtta
Bild 2: En Bamse kram från Rama
Bild 3: Rettan med sin bästa vän!
Bild 4: En glad Angelica
Bild 5: En glad Fanny
Bild 6: Sara, Frida, Erika och Pernillas hår

Mer bilder och vad vi gjorde i Stockholm kommer i morgon, nu ska jag fixa i ordning mig och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite!
Puss och Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Isabell

Först när jag läste sthlm-bilder jag ba: YEEEEES! Å sen ba: NEEEEEEJ! Hahahaha. Men aa, snart, snart snart! Jag vill se hihiihh

2010-03-17 @ 22:04:07
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0