C♥



Några bilder från promenaden i dag! Kanske inte världens bästa, eller definitivt inte världens bästa, inte ens Linköpings bästa! Solen gjorde att ljuset blev konstigt och motljus osv. Fotonördar vet, inte för att jag är en men jag tycker det är sjukt kul att fota och önskar att jag hade en egen systemis så jag slapp låna mammas hela tiden, men det funkar ju det också.

Just nu sitter jag och skriver med världens mest underbara person som lever livet i USA! Saknar henne så grymt mycket, men vi har precis konstaterat att det inte är alls lång tid kvar tills hon kommer hem!

Nae va nu måste jag ta tag i matten igen, men först ska jag fixa mig en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0