fredagsmys..

I dag var det spanskaföreläsning på Linköpings universitet. Inte direkt som jag hade tänkt mig, men helt okej ändå! När jag är på såna saker så blir jag så grymt sugen att satsa på spanskan så jag ska försöka plugga som tusan till provet nästa vecka. Blev faktiskt pepp på det nu. Men i dag är det fredag och om man inte måste plugga på en fredag så tycker jag att man inte ska det! Alltså får spanskan vänta tills i morgon, eller kanske övermorgon?

I kväll ska jag bara vara hemma vilket jag är mer pepp på en vanligt! Får se om jag träffar lite folk (mina barndomsvänner) senare i kväll, vi bor typ grannar alla så det är ganska lätt att ses!

Tänkte faktiskt slänga in bilderna från stockholm med klassen nu (eller snart), men de får komma i ett separat inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0