God morgon

I dag är det sommartid, äntligen!

Jag vaknade klockan 07.30, trodde jag, men det visade sig sedan att klockan var hela 08.30, jag hade glömt bort att vi fick sommartid i natt. Inte gör det mig något att jag förlorade en timma, hundarna var ju hungriga i alla fall så det var bara att dra sig ur sängen och ge dem mat och ta ut dem! Så nu har jag varit vaken i snart två timmar redan, medans många fortfarande ligger och "trynsover" och kanske snart vaknar upp bakfulla!

Nej nu ska jag läsa lite i min engelska bok sedan ska jag försöka ragga upp någon som har lust att åka till simhallen och simma några kilometer!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag kanske skulle följt med om jag inte nyss hade blekt håret. Vill ju inte ha grönt hår :o

Och tack för påminnelsen om sommartid! :)



Ses imorn <3

2010-03-28 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0