Härlig dag!

Vilken underbar dag det har varit i dag, allt har verkligen varit så himla bra!

1. LHC vann mot frölunda nyss och därför står det 3-2 i matcher (till frölunda dock) men annars hade ju det varit kört! Nu taggar jag matchen på söndag i Göteborg!

2. Jag träffade Cassandra i dag som jag inte träffat sen någon gång tidigt i höstas. Vi fikade, pratade och hade det jättemysigt!

3. Har hunnit med massor i dag som jag har skjutit upp för länge, känns super härligt!

4. Sen har vi ju alla små guldkanter i hörnet; hamburgare till lunch, grymt härliga människor i min vardag, lärde mig massor teckenspråk och så himla mycket mer!


Jag tror inte att jag behöver säga att jag älskar denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0