Linköping HC

Har precis satt mig vid datorn efter en grym ishockey match! LHC vann mot frölunda, så nu står det 1-1 i matcher, härligt!

I dag har jag hunnit med massor saker, så som: två promenader, handla, träna osv. Dagen har verkligen varit super, beror nog en hel del på vädret som har varit fabulous!

Förövrigt så har jag inte hunnit kolla igenom konsertbilderna än, jag har knappt suttit vid datorn i dag, att vara utomhus lockade en aning mer! Men jag lovar att de kommer i morgon!
Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och läsa på en engelska bok som jag inte har börjat med och den ska vara utläst om typ en och en halv vecka tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0