lördag

I går följde Ida med mig hem efter skolan, vi drog senare ut till Ljungsbro för lite chill kväll. Riktigt nice måste jag säga!

I dag ska jag troligtvis dra mig in till stan och kolla efter lite saker, vi ska ju till Stockholm på måndag med klassen så jag ska kolla om ett par skor jag hittade på hm i gallerian i Stockholm finns här i Linköping också. Annars ska jag försöka få med mig ett par hem på måndag. Sedan kanske det blir en fika eller nått.

Det är ju så härligt väder i dag också, väder-bloggen is back, haha! Nämen sol och plusgrader, jag tror allt att det får bli en långpromenad med vovvarna i dag med!


slänger in två bilder på hundarna, Wilma på bild ett och Hemlis på bild två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0