Love & Death

Jag har pluggat företagsekonomi ungefär hela dagen. Ganska duktigt faktiskt men nu börjar det bli lite segt och så kanske jag borde ha kollat på betygskriterierna innan så skulle det nog varit mycket enklare! Jaja, gjort är gjort och jag har nog lärt mig mycket mer än om jag skulle kollat på betygskriterierna eftersom jag har läst om mycket mer än vad som står där! Snart ska pappa förhöra mig, jag har så svårt att själv se hur mycket jag kan, eftersom när jag läser om och om igen så låter det så självklart i huvudet!

Till något helt annat. Jag älskar verkligen vädret i dag, det har varit någon plusgrad och sol vilket betyder att snön har smällt lite, men det har ändå inte blivit översvämning! Jag och pappa var ute på promenad förut, första dagen på länge man faktiskt vill gå ut och gå!

Nu ska visst pappa förhöra mig!


hahah snygging!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken grrrrrrrrr!

2010-03-08 @ 19:02:54
URL: http://itdoesmakesense.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0