onsdag

I måndags var vi i stockholm med klassen vilket var grymt kul! I går hade jag sprängande huvudvärk ungefär hela dagen, vilket inte alls var kul. Och där har ni förklaringen till att jag icke har uppdaterat sedan i söndags!

I dag har jag som vanligt varit i skolan, slutade klockan 12.20, helt underbart! Sedan dess har jag hunnit äta konstig köttfärssås med oliver i (jag hatar oliver), gått en promenad med pappi och kollat sommarjobb! Ganska okej faktiskt, ska snart skicka in feriearbete till kommunen så får vi se hur det går!

Men nu ska jag kolla igenom vad vi har till spanska provet nästa vecka, eftersom jag är sämst i spanska så måste jag nog börja råplugga nu om jag ska ha en chans att få ett G!

(Bilder från stockholm kommer någon gång)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag hoppas du menar ALLA bilder från stockholm! Dom från våran sthlm-resa också! Och så får du skicka dom till mig också när jag inte sitter på den bärbara datorn! Hihi :)

2010-03-17 @ 20:43:05
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0