Pluggar med Isabell..


Egoo bomb + en grymt söt Isabell på översta bilden

Jag och Isabell sitter just nu hemma hos mig och pluggar. Det är så mycket roligare att plugga tillsammans med någon och så kan man hjälpa varandra! Synd bara att vi båda två älskar att prata och verkligen inte kan hålla käften, utan börjar prata om helt random saker och beter oss som barn..(Se sista bilden så förstår ni att det är svårt att plugga!)  Men det kanske är därför jag älskar henne så mycket?

Nu ska jag strax skriva en sista del på mitt hälsoprofilarbete, något som verkligen intresserar mig mycket!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Hahahahha.....jag hatar den där bilden dårå....

2010-03-02 @ 20:26:23
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0