sometimes

Tjabbelllabbila! Sitter just nu och väntar på att mitt kaffe ska svalna! Hoppas på att få lite energi av det, har nämligen inte ätit något i dag (okej där ljög jag, en liten stektfisk i skolan) så min energi-nivå är inte direkt så hög! Och nej jag bantar verkligen inte det är så att jag var ju hos tandläkaren i går och spände tandställningen och i dag värker det som tusan i tänderna! Snart ska jag ut och gå en kort foto-promenad, eller jag hoppas att den blir kort i alla fall.. Har en uppgift i "foto", mitt estetiskaval, som jag måste göra klart i dag! Sedan har jag massor saker att göra, datorkunskapen ska finslipas och skickas in, danslektion med Rettan som ledare och mycket mer. Kanske är bäst att jag sätter i gång på en gång! Men först ska kaffet drickas upp!


jag just nu med kameran i handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0