söndag

God morgon! Eller jag har varit uppe sen halv tio ungefär, så det är väl inte direkt morgon.. Har redan hunnit kolla på nyhetsmorgon och en film. Det medans många sova, jag älskar att gå upp tidigt för då hinner man med mycket mer! Visserligen har jag bara kollat på tv hela morgonen men om jag skulle gjort det nu i stället skulle jag "börja dagen" klockan tre ungefär, då är ju hela dagen så gott som borta!

I går kväll bakade jag ju som sagt paj, hur god som helst blev den och inte svår alls. Jag hittade receptet på en matblogg som heter kryddburken. Jag hittade den i torsdags tror jag det var och jag blev helt kär. Jag är faktiskt ganska intresserad av mat och ville när jag var yngre bli kock! Pajen blev som sagt god och mamma och jag mumsade på den under melodifestivalen. Jag tycker att Anna var en värdig vinnare men jag tror att det skulle gått bättre för Darin eller Salem i Europa, men men nothing to do about that!

Nu ska jag försöka plugga lite matte eftersom vi har gemensamt prov i det på tisdag, alltså alla ettor på hela folkungaskolan. Jag har missat en hel del så jag ligger efter i matten känns det som. Ingen match för mig, jag älskar matte, ni måste tro att jag är konstig men det är sant! Sen efter det ska jag ta en promenad och kanske plugga lite spanska eftersom jag suger på det!


bild från september eller nått och jag var blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0