tisdag

En helt underbar dag har det varit hittils. Jag är redan hemma, för ungefär en timma och en kvart sen faktiskt! Jag ska nämligen till tandläkaren klockan tre och vi har håltimme mellan tjugo över tolv och halv tre. Men som sagt eftersom jag ska till tandläkaren hinner jag inte gå på den sista lektionen så jag gick hem efter att vi ätit lite lunch, och då menar jag verkligen att jag gick hem, ingen buss eller bil! Det är nästan exakt fyra kilometer mellan mig och min skola så det var ju inte direkt någon jättelång sträcka men men!

Nu ska jag dricka något, borsta tänderna och sedan gå till bussen om en stund!


gammal bild!

Kommentarer
Postat av: GunVAld

gammal men sjukt söt bild!

2010-03-24 @ 05:17:57
URL: http://c-fly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0