torsdag

har precis fixat mig en andra kopp te, har nämligen åkt hem från skolan eftersom jag mådde illa. Inte alls kul vill jag lova, men te hjälper lite i alla fall!

Jag har i alla fall hunnit med att skriva historiaprovet som jag pluggade på i går! Vi pratade även med våran företagsekonomi lärare och frågade om vi kunde skjuta upp inlämningen av våran uppgift, så nu bestämde han att vi får en vecka extra på oss vilket jag är oerhört tacksam över. Tack vare det kan jag lägga allt på vårat historia seminarium som jag och tre i min klass ska ha i morgon! Sen ska jag även försöka ta mig ut på en promenad, städa och sen ska jag försöka vila upp mig!

Men nu: Kolla Taxfree katalog, mamma och hennes sambo ska på kryssning i dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

själv har jag uggs, gåsjacka.. ändå svor jag idag på lunchen för att det blåste kallt:p

2010-03-11 @ 14:02:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Josefin

fin skjorta. var är den köpt?

2010-03-11 @ 15:58:58
URL: http://lipmun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0