Träning

I dag jar jag hunnit med massor av saker, jag har gjort våfflor, simmat 2 km, sett LHC vinna över frölunda, cyklat och mycket mer. Dagen har som de andra dagarna denna vecka varit jättebra! Finns dock ett minus: på tisdag spelar LHC kvalmatch 7 och alltså avgörande matchen om de kommer till semi eller inte, men exakt när matchen börjar i cloetta center börjar mitt utvecklingssamtal, inte kul alls!

Nu till något helt annat:
Jag har länge funderat på att ha en "tränings-kategori". I den skulle jag då skriva lite allt möjligt om träning och hälsa. Jag tror att det skulle passa mig mycket bra att ha just en sådan kategori eftersom jag har så länge jag minns varit intresserad av just sport, träning och hälsa. Så inom en snar framtid (om någon dag) kommer det nog upp en ny kategori i bloggen!


(bild härifrån)


Kommentarer
Postat av: f

hihi okej :D



okej ;)

2010-03-28 @ 21:32:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: alex

hej :) fin blogg du har !



följ gärna min bloggenom bloglovin om du tycker om den ! den ä intresannt och värdlblogg ! kram

2010-03-29 @ 17:44:02
URL: http://makeyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0