underbar måndag..

i dag har vädret varit helt underbart och jag har varit på toppenhumör tack vare det! Skolan var helt och hållet slapp, känns inte som vi gjorde något vetigt, förutom företagsekonomiprovet då. Eller egentligen kanske vi gjorde ganska mycket vettigt nu när jag tänker efter men jag var helt enkelt för hyper för att kunna koncentrera mig.

Just nu, eller ja precis innan jag började på detta inlägg så skriver jag till lite mer på en datorkunskapsuppgift som ska vara inne i kväll. Ska lämna in den nu tänkte jag, måste bara lägga till lite grejer.

På tal om datorkunskap så hade vi det första lektionen i morse, finns inget bättre sätt att börja en vecka på tycker jag. Man behöver liksom inte tänka så mycket under de lektionerna! Men i alla fall tillbaka till det jag ville få fram om datorkunskapen. Jag är helt klar med alla uppgifter och fick därför en extrauppgift. Jag fick börja göra en framsida till en tidning, hur kul som helst! Jag tror verkligen att mina individuella val kommer passa mig eftersom det handlar mycket om grafisk design och sådant! Måste jag säga att jag längtar?


bjuder på en bild på mig från kön till konserten! Resten av bilderna kommer i ett separat inlägg!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Vem har tagit bilden då? ;)))) Du får skicka bilderna till mig nångång snart!

2010-03-08 @ 21:20:35
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0