26 maj / anledning

Jag vet att jag är sjukt oaktiv på bloggen, det har sin förklaring. Orkar dock inte ta upp det nu, men det kommer kanske någon dag framöver eller inte. Har inte bestämt mig om jag vill skriva det eller inte. Men nog pratat om det.
Har precis skrivit ett inlägg i min Bebisissas blogg. Tycker faktiskt att ni borde läsa det. Ett riktigt mästerverk. Jag och isabell (bebisissa) ska i alla fall ut på promenad snart, galet skönt.
Men nu orkar jag inte skriva något mer, tänkte egentligen bara berätta att jag lever, men att bloggen INTE sätts i fokus på något sätt just nu!


Kommentarer
Postat av: Isabell

BABY <3

2010-05-27 @ 00:03:28
URL: http://fuckitjesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0