31 maj / ny vecka

Hej,
Äntligen en ny vecka, förra veckan och veckan innan det var inte den bästa. Det är nämligen så att vi tog bort vår 13-åriga hund i söndags för en vecka sedan! Det är även därför jag inte har orkat ta kontakt eller vara så social både i verkligheten och här på internet.

Tillbaka till något lite roligare, som sagt är det måndag och ny vecka i dag. Jag tycker på något vis om måndagar eftersom det blir som en liten ny start! Dagen har varit lite upp och ner, men till största del har den varit bra! Började med en kort sovmorgon och slutade med företagsekonomi klockan tjugo över tre. Sedan dess har jag hunnit åka förbi hemma hos pappa, där stannade moppen och jag cyklade hem till mamma. Och nu sitter jag här med en skål skivad apelsin och ska ta tag i lite pluggande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0