6e maj 2010

Har precis kommit hem från skolan. Brevid mig har jag en kopp kaffe som jag ska försöka få lite energi från. Bara den svallnar lite mer. Eftersom det är torsdag i dag så ska jag ju städa och jag måste sätta igång på en gång. Jag har ganska mycket läxor och prov just nu så jag tänkte passa på att plugga i dag eftersom jag ändå slutade så tidigt.
Skoldagen var i alla fall bra, vi började med cooper test, jag sprang en minut saktare än i höstas vilket troligtvis beror på min förkylning som aldrig vill släppa taget om mig! Efter idrotten hade vi bara svenska, mentorstid och matte innan vi slutade klockan ett!
Men nu ha kaffet svalnat så pass mycket att det nog ska gå att drick.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Elle

Sv: jag veet tyckte den bilden blev jättefiin!:D älskar din solfjäder! :D

Jag känner mig ganska stolt över min uppdatering faktiskt! :D(Y)

2010-05-07 @ 15:55:58
URL: http://ellinorsofiewiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0