Goddagens

Sitter här framför datorn med ett stort glas saft. Har precis nyss kommit hem från mamma. Jag har städat där eftersom det är torsdag. Det känns som att jag har hunnit med massor i dag, vilket jag egentligen inte har. Jag har "bara" hunnit med detta:

- Gick upp för sent, klockan elva. Jag hatar att gå upp sent, men kroppen behövde tydligen sova med tanke på att jag alltid brukar vakna automatiskt vid nio tiden.
- Åt frukost, borstade tänderna osv.
- Åkte till mamma
- Väl hos mamma gjorde jag alla möjliga saker för att slippa städa.
- Vid tre tiden fick jag tack och lov lite ork att sätta igång. Städade i nästan två timmar.
- Åkte hem till pappa, och nu sitter jag här.

Och med tanke på att åka mellan mamma och pappa endast tar ungefär fem minuter så har jag verkligen dragit ut på allt jag gjort i dag, förutom städningen.
Nae nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0