Måndag

Sitter med en fett godispåse och ett gäng skolböcker framför mig. Synd är bara att det är väldigt svårt att skaffa orken och ta tag i pluggandet. Får nog fixa en kopp kaffe, det hjälper alltid!
Dagen har varit mycket bra. Den började med att jag åkte till skolan och var där 8.10, väl där fick jag reda på att vår datorkunskap var inställd. Så jag hjälpte Angelica med hennes teckenspråk och så tog vi en promenad till ica. Där inhandlade vi energidryck och bullar. Dagen rullade sedan på med ett gäng sega men helt okej lektioner, en håltimma hos Ida på björkö osv.
Men nu är det faktiskt dags att ta tag i mitt pluggande. Alltså är jag redan på väg till kaffemaskinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0