Måndag

Tjabbelibabbaba!
Som ni kanske märker är det sämst uppdatering här, det beror helt och hållet på att det enda jag gör och kommer göra i dag och i morgon är att plugga. Vi har väldigt mycket i skolan just nu, närmare bestämt fyra prov på tre dagar. Ett är avklarat, spanska nationella, men i morgon har jag datorkunskap och företagsekonomi och på onsdag har jag matte nationella. Men nog om det.
Dagen har varit bra, vi hade lite längre raster pga av nationella i språk, min grupp hade endast ett prov så vi hade några inställda lektioner istället. Sedan jag kom hem har jag sutit med mina skolböcker. Nu har jag tagit paus. Men det är dags att börja igen!
Puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0