Mysigt..

Denna morgon har varit ganska så seg för min del. Kan bero på att jag gick och la mig rätt sent i går. Jag gick i alla fall upp klockan halv tio, satte mig framför tv:n med lite frukost. Myste lite framför nyhetsmorgon innan jag orkade flytta mig några meter till datorn. Och det är här jag har spenderat resten av morgonen. Har alltså inte gjort något vettigt alls. Men nu ska jag faktiskt sätta fart och få lite läxor gjorda, och få lite fart på dagen.

Gårdagen var i alla fall riktigt mysig. Jag var som sagt hos Ida, vi gick på promenad, pratade, solade, åt och bara tog det lungt. Vid sju ungefär tog jag tåget hem till Linköping, med sällskap av Ida. Väl hemma åt jag och sedan drog jag mig ut och spelade lite street-hockey och sedan pingis!

Nej, nu ska jag nog ta tag i mitt liv och stänga ner alla internet sidor och öppna skolböckerna. KUL...

gammal bild.


Kommentarer
Postat av: idi

hihi sjukt mysigt, lukta illa i köket hela dan! :D

puss på dig <3

2010-05-17 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0