min julafton

Tänkte berätta lite mer om julafton nu när jag orkar, har verkligen varit seg nu i juldagarna! Klockan 12 ungefär kom mormor hem till oss för att äta lite julmat osv. Julmaten var, ja vad ska man säga, den var som den alltid är, god och för mättande. Men inte så dum som man alltid är på julafton ska man ju proppa ner en jäklans massa godis och andra gottigheter vilket senare resulterar i att man mår illa som en gris! Nog med mat och sådant, vi kollade såklart på Kalle anka och inte någon jäkla Anna anka, henne tål vi inte! Efter det öppnade vi presenter, blev riktigt nöjd måste jag säga. Fick allt från smyckesträd till koftor osv.!  Sedan spelade vi spel, minns inte riktigt vad det heter men det är något i stilen ”kampen mellan kvinnor och män”. När vi var klara med det badade vi i vår utomhusbubbelpool. Kvällen slutade med att prova mammas spikmatta hon fick, det var en konstig känsla måste jag säga!
Och det var min julafton i korta drag! Mycket bättre än förra året: julen 2008

  
foton från julafton


Kommentarer
Postat av: Isabell

Låter asmys du! :) Jag får komma å prova den där bubbelpoolen snart vafan! Jag vill också ha en spikmatta :o hahaha, ses imorn <3

2009-12-27 @ 16:56:34
URL: http://panterholly.blogspot.com
Postat av: Anonym

åååh va fint!

2009-12-27 @ 20:08:54
URL: http://itdoesmakesense.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0