Torsdag

I dag är det torsdag vilket egentligen betyder städdag för mig! Men eftersom jag gjorde det i går, se varför här, så behöver jag inte göra det vilket är galet skönt!

I dag väckte mina hundar mig klockan tjugo i åtta, de var visst hungriga så det vara bara att dra sig upp ur sängen och fixa lite käeek till dem. Fixade lite grejer innan jag gick och la mig igen och gick upp klockan nio. Efter det har jag pluggat lite, gjort pannkakor och sådant. Nu ska jag nog kolla en liten stund på OS innan jag ska läsa lite i midvinterblod!


ÄLSKLING <3

Kommentarer
Postat av: celeste

ALLTID ALLTID ALLTID DU&JAG (o killen med kortet i hatten) ;) ! (L)

2010-02-28 @ 04:52:41
URL: http://c-fly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0