20 juni / you would not believe your eyes



Har knappt någon tid eller lust att skriva här för stunden! Jobbar varje vardag, försöker träffa folk på kvällarna/ta det lungt och på helgerna vilar jag upp mig, träffar kompisar eller gör något helt annat än att sitta vid datorn. Så förvänta er ingen direkt uppdatering här.
 
Men tänkte bjuda på en liten uppdatering nu när jag har tid och lust.

Började som tidigare skrivet mitt sommarjobb förra måndagen. Jag jobbar på ett fritids här i stan och det är helt underbart, det känns inte som jag jobbar direkt. Arbetsplatsen är jätterolig, bra arbetskamrater och urgulliga barn! Dock är jag helt slutkörd på kvällarna, men det försöker jag koppla bort så jag faktiskt kan njuta av lite sommarlov samtidigt som jag jobbar. Jag ska jobba där i fyra veckor, alltså är det bara tre veckor kvar!
Blev jätteförkyld precis innan förra helgen, efter att jag hade tränat i onsdag och har därför inte satt min fot på gymmet sedan dess. Nu börjar det äntligen kännas som att förkylningen håller på att försvinna helt så om jag mår bra ska jag svänga förbi gymmet efter jobbet i morgon, eller kanske innan, vi får se!
Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten. Grillat, färskpotatis och sallad sitter aldrig fel. Men först tänkte jag skriva ut de tider jag jobbar i veckan.

måndag 9 -16
tisdag 9 – 15
onsdag 10:15 – 17:45
torsdag 10 – 15
fredag midsommar = LEDIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0