Bilder från Stockholm...

Här under kommer en himla massa bilder från Stockholm med klassen. De andra bilderna jag har lagt ut hittar ni här!
Enjoy!




Bild 1: En dundersöt Rama innan guidad tur på gamla stan
Bild 2: Utsikt från Riksdagen
Bild 3: Plenisalen i Riksdagen
Bild 4: Östergötlands gamla landskapssköld
Bild 5: Alla var lite trötta efter dagen! På väg tillbaka i bussen (Fanny)
Bild 6: Alla var lite trötta efter dagen! På väg tillbaka i bussen (Jag)
Bild 7: Alla var lite trötta efter dagen! På väg tillbaka i bussen (Jag och Rettan)
Bild 8: Alla var lite trötta efter dagen! På väg tillbaka i bussen (en för ful bild på mig, därför är den mindre än alla andra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0