keep on walking

Pappa gick och la sig i soffan för att vila så då tänkte jag att jag kanske skulle passa på att skaffa mig lite extra energi och orka kolla lite på spanska glosorna. Jag somnade medans pappa gick ner och jobbade lite, kanske inte så bra eftersom jag blir så trött och seg på eftermiddagen om jag somnar efter skolan men på kvällen är jag pigg som en galen hund!


Dagens humör:
Glad

Dagens mående: Bra, lite ont i huvudet baea

Dagens borde: Plugga på spanska glosor, jag vill ju ha G på provet nästa vecka!

Dagens frisyr: Tofs

Dagens smink: mascara, ögonbrynspenna

Dagens klädsel: jeans-leggins och randig tröja

Dagens planer: Åka och handla mat, plugga lite spanska och slappa

Dagens materiella vill ha: vår-kläder

Dagens beroende: inget direkt, kaffe kanske? Men försöker dra ner!

Dagens tråkigaste: att komma ner för trappan trött som tusan och ser att det öser ner snö från himlen!

Dagens längtan:
Efter min underbara vän i USA såklart!

Dagens superlängtan: Sommaren och dagen Celeste kommer hem

Dagens tidning: Corren som vanligt, börjar alltid morgonen med att läsa den!

Dagens låt: Keep on walking - Salem Al Fakir ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Isabell

Alltså, jag tror jag tar den där listan om det är OK? <3

2010-03-17 @ 19:31:54
URL: http://panterholly.blogspot.com
Postat av: celeste

Saknar dig som tusan, gumman! SNART SES VI! :D

2010-03-20 @ 01:54:14
URL: http://c-fly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0